Svátek

Svátek má Cecílie

Aktuální počasí

Počasí dnes:

22. 11. 2017

poloj

Bude skoro jasno až polojasno, na SV až oblačno. Denní teploty 7 až 11°C. Noční teploty 2 až -2°C.

Datum a čas

Dnes je středa, 22. 11. 2017, 21:16:02

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Na Vaše dotazy rádi odpovíme, proto nás neváhejte kontaktovat na naší adrese 

regionconsult@regionconsult.cz

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Jaká je cena za Vaše služby?

Naše služby, jak je již patrné z našich webových stránek, šijeme každému klientovi na míru, z toho se i odvíjí, že cena je pro každého klienta speciálně vytvořena, aby byla pro všechny strany vhodná. Domluvte si s námi telefonicky schůzku a rádi Vám přiblížíme podrobnosti.

 

Jaké jsou výhody zpracování účetnictví extermí firmou?

Externí vedení účetnictví je zpravidla výhodnější, jistější, levnější a kvalitnější než vedení účetnictví Vašimi zaměstnanci.

      Pokud zaplatíte zaměstnané účetní hrubou mzdu ve stejné výši jako externí firmě, cena za externí firmu je levnější o 35 % za odvody na sociální a zdravotní pojištění organizace a dále nižší o zákonné úrazové pojištění zaměstnanců.

      U externí firmy odpadá problém s problematickým ukončením pracovního poměru zaměstnance, zejména po novele zákoníku práce s nemožností dalších opakujících se smluv na dobu určitou.

      Externí firma ve smluveném termínu vždy zajistí požadované výstupy (výkazy, daňová přiznání), zaměstnanec v případě nemoci, úrazu, ošetřování člena rodiny toto vždy zajistit nemůže. Externí firma počítá se zastupitelností svých zaměstnanců.

      Nemusíte platit za školení svého účetního. Naše firma svým zaměstnancům pravidelně zajišťuje průběžná a hodnotná školení o všech daních a o účetních změnách. Externí firma sleduje veškeré legislativní změny a aktuální informace o daňových novelách a stanoviscích, o kterých informuje své klienty a které zapracovává při zhotovování účetnictví svých klientů. Studujeme odborný tisk včetně informací na internetu.

      Při smlouvě s externí firmou nemusíte zabezpečovat a obnovovat vaše počítačové a programové vybavení včetně zaškolování pracovníků.

      Vaše společnost se nemůže pojistit proti škodám, které způsobí ve vlastním účetnictví. Naše firma garantuje svou práci pojištěním. Naše firma zajišťuje dvoustupňovou kontrolu u výstupních dat všech přiznání a výkazů. Vaše účetní si to může kontrolovat jen sama po sobě.

      Výsledné náklady na vedené účetnictví má externí firma nižší v důsledku četnosti opakování účetních případů a daňových problémů. Externí firma vám může zajistit ekonomické a daňové poradenství popřípadě dohled auditora nebo daňového poradce. Dále poskytuje daňové plánování a optimalizaci vašich daní. Upozorňuje klienta na daňové termíny a splatnosti jeho daní a daňových záloh.

      Někteří preferují účetní jako zaměstnance, aby měli blízko k dokladům a účetním výstupům. Ale v dnešní době internetu, e-mailu, faxu a messengerů, to je jen nepatrná výhoda.

 

Zákazník (fyzická osoba, nepodnikatel) od nás v listopadu 2011 koupil zboží. V prosinci 2011 zákazník toto zboží vrátil a z naší strany mu tedy byla vrácena částka, kterou za něj původně zaplatil.

Jak dále postupovat z hlediska DPH - máme vystavit opravný daňový doklad pouze v naší evidenci (v prosinci 2011)? Musíme podávat dodatečné přiznání k DPH? Musíme mu dávat podepsat potvrzení převzetí opravného daňového dokladu?

V případě, že dojde k vrácení zdanitelného plnění, je plátce podle § 42 odst. 1 písm. a) zákona o dani z přidané hodnoty povinen opravit základ daně a výši daně (opravu základu daně a výše daně nelze provést po uplynutí 3 let od konce zdaňovacího období, ve kterém vznikla povinnost přiznat daň u původního zdanitelného plnění).

Pokud plátce neměl povinnost vystavit daňový doklad, což je obecně i případ plnění pro nepodnikatele (viz zejm. § 26 zákona o dani z přidané hodnoty), provede v souladu s § 42 odst. 2 zákona o dani z přidané hodnoty opravu v evidenci pro daňové účely, a to do 15 dnů ode dne zjištění skutečností rozhodných pro provedení takové opravy (např. ukončení reklamačního řízení), opravný daňový doklad se tedy v tomto případě nevystavuje. Oprava základu daně a výše daně je pak samostatným zdanitelným plněním, které se považuje za uskutečněné nejpozději posledním dnem zdaňovacího období, ve kterém plátce opravu provedl (§ 42 odst. 3 písm. c) zákona o dani z přidané hodnoty), dodatečné daňové přiznání se tedy z tohoto důvodu nepodává.