Svátek

Svátek má Svatoslav

Aktuální počasí

Počasí dnes:

3. 12. 2020

zatazenosesnez

Bude zataženo, občas sněžení nebo sněhové přeháňky, na východě postupně srážky smíšené nebo dešťové, zpočátku i mrznoucí. Denní teploty -2 až 2°C. Noční teploty 0 až -4°C.

Datum a čas

Dnes je čtvrtek, 3. 12. 2020, 8:42:31

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

 

NAŠE SLUŽBY:

 

Našimi cílovými zákazníky jsou začínající i zavedené drobné, malé a střední podniky z nejrůznějších oborů a oblastí podnikání.

Především jsou to pak ti:

  • Kteří si jsou vědomi důležitosti správně vedeného účetnictví/daňové evidence, mezd, personální agendy a řádného plnění všech daňových i dalších legislativních povinností – například z důvodů uvedených zde: proc-nepodcenit-vedeni-ucetnictvi/ 
  • Kteří si jsou vědomi výhod externího zabezpečení daných činností – viz vyhody-externiho-zpracovani-ucetnictvi-a-mezd/

         

Účetní doklady a podklady ke zpracování mezd lze předkládat:

  • osobně v naší kanceláři
  • e-mailem
  • poštou
  • po dohodě přímo ve Vaší kanceláři či provozovně
  • vkládáním přímo do účetního softwaru – při účetnictví online. Tím se rozumní nejen vkládání údajů z dokladů do systému, ale i vložením samotného dokladu v elektronické podobě - např. v PDF formátu - do účetního softwaru.

 

Výstupy naší práce pak můžete od nás dostávat těmito způsoby:

  • osobně v naší kanceláři
  • e-mailem – soubory s údaji vyžadující zvýšenou ochranu a diskrétnost budou chráněny heslem
  • poštou
  • po dohodě přímo ve Vaší kanceláři či provozovně
  • vygenerováním jakýchkoli tiskových sestav přímo z účetního systému – při účetnictví online
  • doklady, jejichž adresátem jsou orgány státní správy – FÚ, OSSZ, zdravotní pojišťovny, Celní úřad apod. - za Vás odešleme my prostřednictvím naší datové schránky.

 

Naše externí služby nejsou nijak omezeny vzdáleností mezi námi a klientem. Veškeré komunikace se státními úřady dnes probíhají elektronicky. Předávání dokladů a následných výstupů našich služeb lze bez problémů zajišťovat prostřednictvím e-mailové komunikace, popřípadě poštou. Pro řešení neodkladných případů jsme pak našim zákazníkům k dispozici kdykoli během naší pracovní doby na telefonu.

A pokud by Vám ani toto nestačilo, můžete využít naší služby vedení účetnictví i mezd online.

 

Další neméně důležité informace:

  • Možnost sjednat individuální nabídku našich služeb dle Vašich specifických potřeb a požadavků. 

  • K naší činnosti využíváme účetní a ekonomický systém PREMIER – viz https://www.premier.cz/cs/index.asp
  • Při výkonu naší činnosti postupujeme v souladu s GDPR.
  • Na naše služby máme uzavřené pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou poskytováním odborných služeb.