Navigace
Výběr jazyka
Obsah
Výhody externího zpracování účetnictví a mezd
Externě vedené účetnictví a mzdy jsou ideální pro drobné, malé, ale i některé střední firmy, u nichž je zaměstnávání vlastní účetní na plný pracovní úvazek nerentabilní a neefektivní. Externí účetní je totiž obvykle výrazně levnější řešení, než-li zaměstnanec.
Tato profese navíc vyžaduje odborné znalosti a dovednosti, praktické zkušenosti, pečlivost a spolehlivost. Takové zaměstnance nepotkáte na každém kroku; a pokud ano, musíte je náležitě ohodnotit!!
Externí účetní společnosti zpravidla takovými pracovníky disponují (u nás je toto podmínkou) a díky rozložení jejich práce mezi více firem je na jedné straně zajištěna úspora nákladů na straně klientů a na straně druhé také náležité ohodnocení účetního pracovníka ze strany účetní firmy.
Některé firmy stále preferují k vedení účetnictví a mzdové agendy vlastní kmenové zaměstnance, aby měli blízko k dokladům a k účetním výstupům. Ale v dnešní době internetu, e-mailu, mobilních telefonů a především vedení účetnictví online, tato volba přestává být účelná a výhodná.
Tím výčet výhod externě vedeného účetnictví a mezd zdaleka nekončí ....
Jaké tedy jsou hlavní výhody externího zpracování účetnictví a mezd, které nabízíme???
-
Úspora nákladů. Kvalifikovaného odborníka můžete získat smlouvou s naší externí účetní kanceláří za nižší náklady než u kmenového zaměstnance.
-
Odpadnou Vám náklady na zřízení pracovního místa – nábytek, počítačové vybavení, kancelářské vybavení, software, …
-
Odpadnou Vám též některé režijní náklady - na kancelářské potřeby včetně šanonů na doklady (ty v rámci služeb zabezpečujeme na své náklady my), energie, tonery do tiskáren či kopírek, nájem kancelářských prostor aj. …
-
Vaše účetnictví a mzdy budou vedeny v kvalitním a časem prověřeném účetním softwaru.
-
Nemusíte se starat a vynakládat finanční prostředky na vzdělávání Vaší účetní. Tyto starosti Vám a Vašim zaměstnancům ubudou a budete se tak moci naplno věnovat svému podnikání. Pro profesionální účetní je na druhé straně tato činnost předpokladem, podmínkou a nedílnou součástí poskytování odborných služeb.
-
Při zvolení ceny služeb za jednotlivé skutečně provedené výkony nám zaplatíte pouze za odvedenou práci – zaúčtované doklady, zpracované mzdy, skutečně vykonané služby či poradenství. Zatímco u svých zaměstnanců jste povinni platit též nevyužitou pracovní dobu, prostoje, dovolené, náhrady mzdy při pracovní neschopnosti či náhrady mzdy za zákonem stanovené pracovní volno.
-
Odpadnou Vám starosti s případnou fluktuací zaměstnanců na pozici účetní.
-
Nemusíte se starat o plnění zákonných povinností ve formě daňových přiznání, výkazů, přehledů, hlášení apod. souvisejících s účetnictvím a mzdami. Vše za Vás ohlídáme a vyřešíme my.
-
Nemusíte hlídat termíny placení daní, neboť my je sledujeme za Vás a včas Vás na ně upozorníme.
-
Na základě poskytnuté plné moci Vás zastoupíme při jednání s úřady včetně kontrol.
-
Nemusíte se trápit neustálými změnami v legislativě, neboť my je sledujeme za Vás a včas Vás na ně upozorníme, popřípadě zajistíme jejich implementaci do provozu Vaší firmy.
-
Jsme připraveni poskytnout Vám permanentně odbornou konzultaci či pomoc – při osobním setkání, prostřednictvím telefonické komunikace i e-mailu.
-
Disponujeme kolektivem proškolených a v dané problematice zkušených účetních pracovníků i úzce spolupracujícím daňovým poradcem sdílejícím s námi společné prostory. Tak můžeme své nabyté znalosti sdílet v případě potřeby s ostatními, vzájemně si poradit a prodiskutovat složitější a neobvyklé situace apod. – jak je známo: více hlav více ví.
-
Externí účetní je mnohem více motivovaný, než kmenový zaměstnanec, snaží se dlouhodobě odvádět kvalitní práci pro svého klienta, přičemž si ve vlastním zájmu permanentně zvyšuje svou kvalifikaci.
-
Externě vedené účetnictví a mzdy účetní kanceláří s více pracovníky eliminuje problém se zastupitelností a s případnou absenci Vaší účetní – např. v případě nemoci, karantény, ošetřovného či dovolené ...
-
Snížení rizika. Spolupráce s externí firmou je jediný možný způsob, jak převést finanční zodpovědnost za chyby v účetnictví a mzdách z podnikatele na jiný subjekt. Vymahatelnost náhrady škody po externí účetní firmě v případě nedostatků je oproti zaměstnanci podstatně vyšší. Naše společnost je navíc v dostatečně vysokém rozsahu pojištěna proti riziku chyb způsobených při výkonu našich služeb (přestože činíme veškeré kroky proto, aby toto pojištění nebylo potřebné). Pokuty a penále, které by vznikly naší chybou, Vám uhradíme. V případě chyby Vašeho zaměstnance či při nedostatečném pojištění Vámi zvolené externí účetní může být vymáhání náhrady způsobené škody v plném rozsahu velice obtížné. Což u nás nehrozí.
-
Naše firma zajišťuje dvoustupňovou kontrolu výstupních dat v přiznání k dani z příjmů a v účetní závěrce. Vaše účetní si toto může kontrolovat jen sama po sobě (pokud nevyužijete služeb daňového poradce, který její práci důkladně překontroluje).
-
Moderní přístup. Snažíme se sledovat nové trendy v oblasti vedení účetnictví a mezd a v případě reálného uplatnění a zájmu klientů je implementujeme do nabídky naší firmy.
-
Garance kvality prokázané dlouhodobým úspěšným působením na trhu a získanými zkušenostmi z naší více než čtvrtstoletí trvající praxe při poskytování odborných služeb pro podnikatele.
-
Ochrana informací a diskrétnost. Na ochraně získaných informací a diskrétnosti si zakládáme. Naši činnost realizujeme v souladu s GDPR.